zaterdag 13 december 2014

Rudolph van een dennenappel

Jaa, dit is mijn eerste DIY voor de #happykidsmasdiycountdown. Ceciel van www.badschuim.eu heeft deze leuke DIY-estafette georganiseerd en vandaag is de beurt aan mij!

Op Pinterest kwam ik een leuke DIY tegen die ik graag met jullie wil delen...

 
 
 
Wat heb je nodig?
 
- een dennenappel
- vilt of papier voor de oren
- een bolletje voor de neus (ik heb watjes rood geverfd, maar een kant-en-klaar bolletje is handiger)
- wiebeloogjes
- ijzerdraad
- secondelijm
 
 
Knip de oren uit het vilt of papier en knip 6 stukjes ijzerdraad af.
Plak het bolletje, de oogjes en de oren aan de dennenappel vast.
En steek achterop aan beide kanten 3 stukjes ijzerdraad in de dennenappel voor het gewei.
 
Easy peasy!!!
 


En kijk morgen ook even op de blog van Liza www.confettilab.blogpsot.nl voor de volgende happykidsmasDIY!!
 

 

3 opmerkingen: