zondag 30 november 2014

Weekendmarket

Vandaag had ik een zussenuitje. Samen met mijn kleine grote zus (ze is wel 9 jaar ouder, maar ook 9 cm kleiner) ben ik naar de Weekendmarket van 'Van Onze Tafel' geweest. 


Bij binnenkomst liepen we gelijk tegen een grote tafel op waar je kerstsnailmail kon maken. Nu is mijn zus niet zo van de snailmail :( , dus we zijn doorgelopen naar de volgende hal.  

Daar kwamen we bij MooiMade terecht, waar we een miniworkshop 'pimp je huisje' hebben gedaan. 


Gelukkig hebben we een sterk uiteenlopende smaak.......... (m'n zus houdt dus niet van roze)

We hebben nog lekker verder rondgeneusd en leuke ideeën opgedaan. Natuurlijk ook even lekker koffie gedronken met een heerlijke brownie erbij. 

Bij 'Van Onze Tafel' kun je ook workshops volgen, o.a. Chalkboard lettering. Dit leek mijn zus wel wat, aangezien ze schooljuf is. Maar ik denk niet dat een workshop voor haar nog noodzakelijk is. Kijk maar eens wat ze me vanmiddag appte...


Ik kom gewoon wel een keertje bij jou langs zussie!!!

Kortom, we hebben een gezellig dagje gehad, vol leuke ideeën en creatieve uitspattingen!




1 opmerking:

  1. Leuk zeg! En mooi kan jouw zus dat! Ik heb de uitspraak gepind, want ik vond hem erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen